De jaarlijkse herdenking van het wegvoeren van 51 sinti en roma vanuit Den Bosch naar Duitsland op 16 mei 1944 kon wegens omstandigheden dit jaar niet georganiseerd worden.
Enkele foto’s van de herinneringsplaquette aan de Oranje Nassaulaan van waar het transport vertrok.



